سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

menuordersearch
دسته بندی کالا ها
/uploadfile/file_portal/site_12850_web/file_portal_end/Seting/Background/red-girl22-1.png
تلفن پشتیبانی09359991884
جمعه ۲۹ آبان ۹۴
(0)
(0)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
مطالب مشابه
نظرات کاربران
*به این مطلب امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
خــــانه ورود سبد خرید
بازگشت به بالا
همراه ما باشید!eitaaWhatsApptelegraminstagram

زنجان، خیابان شهید مطهری(فرودگاه)، نرسیده به خیابان دکتر مفتح،
نمایندگی مجاز فروش منفرد

مشاهده بیشتر
جستجو
نشان اعتباری ایمالز